پشتیبانی و نگهداری کلیه سرویس ها بر عهده می باشد، پایداری شبکه و تجهیزات توسط کارشناسان ما تضمین شده است و تمامی موارد توسط ما نگهداری می شود.
در سامانه "ریسلر هاب" بخشی بابت ایجاد درخواست پشتیبانی برای مشتریان شما تعبیه شده است که مشتریان شما می توانند درخواست پشتیبانی ایجاد کنند و در محوطه نمایندگی شما این درخواست ها قابل مشاهده می باشد. این امکان وجود دارد که خودتان یا تیم فنی ما به درخواست ها پاسخ دهند، هر دو موضوع در سیستم تعبیه شده است لذا شما نیازی نیست اطلاعات فنی در زمینه مورد مشتری خودتان داشته باشید.
همچنین کلیه مکاتبات ما و مشتری شما در سیستم به صورت کامل ذخیره می گردد که با مطالعه آن ها می توانید آموزش کامل، جامع و دقیقی از نحوه کارکرد سیستم های میزبانی و نحوه رفع موارد بدست آورید تا شما نیز در آینده یک کارشناس فنی شوید.
همچنین تمامی مکاتبات تحت ایمیل معرفی شده از سوی شما و همچنین لوگو و امضای شما انجام می گیرد لذا مشتری عملا متوجه نخواهد شد که پاسخ از سوی ما ارسال شده است.